Obsah fóra ZASTAVA.CZ ZASTAVA.CZ
Věnováno tomu nejlepšímu vozu
 
 FAQFAQ   HledatHledat   Seznam uživatelůSeznam uživatelů   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   RegistraceRegistrace 
 ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

Pár tech. dotazů
Jdi na stránku 1, 2  Další
 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra ZASTAVA.CZ -> O Zastavě, Fiatech a věcech kolem
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
kofejn



Založen: 3.4.2007
Příspěvky: 15
Bydliště: Kutnohorsko

PříspěvekZaslal: út duben 03, 2007 9:16 am    Předmět: Pár tech. dotazů Citovat

Ahoj vespolek,
měl bych pár technických dotazů k Zastávce.
Je nutné přidávat do naturalu aditivum? Hlava je hliníková, tak předpokládám i sedla ventilů.
Nenašel jsem přepínač na výstražná světla, vlastní ho fárokára?
Na kolik litrů je nádrž? Víc jak 20l se mi tam dát nepodařilo. Kecá mi asi měřák a nemám nervy jet až na dno.

Jinak tohle auto vlastním lehce přes měsíc, a jsem z něj nadšen Cool. Motor příjemně překvapil výkonem a v provozu se nestratí, uvnitř je hodně místa i na zadních sedačkách. Mám výhrady k převodovce, dostat tam 1.st a často i 2.st je prostě loterie, přerušovač na blikny žije vlastním životem a musím dávat znamení o změně směru s vééélkým přestihem Very Happy . Zavírání dveří vyžaduje fakt ránu Rolling Eyes . No a fárokára na ostatní řidiče funguje jako červená na bejka, musí ji předjet za každou cenu Laughing a někdy je pro ně velké sousto.
Michal
_________________
Nový majitel "fárokáry". Vše je původní, 61000km při koupi, r.v. 1978.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
zastavaman
Site Admin


Založen: 13.2.2007
Příspěvky: 116

PříspěvekZaslal: út duben 03, 2007 9:41 am    Předmět: Citovat

vítej, vezmu to popořadě:

- aditivum spíše ano (není nezbytné, ovšem přátelé fiatisté tvrdí, že tím spíše prospěješ)
- výstražné blinkry, stejně jako (velmi pravděpodobně) couvačku Zastava neměla a nemá, pokud je tam ovšem někdo nenamontoval extra
- nádrž má 38 litrů (viz příručka, kterou si můžeš stahnou odsud http://www.zastava.cz/tech.htm)

- převodovka a problémy s jedničkou a dvojkou jsou takovej evergrýn, s tim nic nenaděláš, pokud ovšem převodovku nezrepasuješ
- přerušovač je mechanickej, tak se nediv, neni ale problém dát tam elektronickej, třeba z felicie, zapojení zvládne skoro každej, tak složitý to neni

a pokud máš nějaký fotky, tak je pošli
_________________
Zastava navždy a ještě déle!
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
kofejn



Založen: 3.4.2007
Příspěvky: 15
Bydliště: Kutnohorsko

PříspěvekZaslal: út duben 03, 2007 9:58 am    Předmět: Citovat

Díky za odpovědi. Dneska jsem prvně natankoval Naturál a je to o moc lepší (ventily už necvrknou). Přerušovač asi nový dám, tenhle je děs ( to i v embéčku je lepší) a vystražná světla dám vedle spínače světel. Fotky zatím nemám, ale tak nablejskaný jako vaše stroje není Rolling Eyes . Přední blatníky mají lehkou korozi a barva je hovínková červenohnědá (v TP červená základní). Dal jsem za autíčko 4000 Kč s tím, že se na něm přítelkyně naučí jezdit a pak ho odstavím (STK do 31.5.2008), ale asi to přehodnotím Wink . Pneumatiky jsou nový a akumulátor taky, má závěs na vozejk dobře to topí - dobrý stroj. Už jsem na něm najezdil 1000km.
Za odkaz na příručku díky, nějak jsem to přehlíd.
Michal
_________________
Nový majitel "fárokáry". Vše je původní, 61000km při koupi, r.v. 1978.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
lukas



Založen: 14.2.2007
Příspěvky: 8

PříspěvekZaslal: so duben 07, 2007 9:46 am    Předmět: Citovat

čus kofejn, já když mám peníze tak tankuju shell v-power racing, pak to jezdí jak raketa, mám taky takovou podělanou barvu, největší sranda byla když jsem si to koupil a pak jsem s tím po praze jezdil ještě s táborským číslem,
jinak jsem tu svou včera vytáhl po zimně z garáže, na potřetí už naskočila a rovnou jsem mohl vyjet, akorát k mému obrovskému sklamání jsem zjisitl že mi docela vyrezly zadní dveře, to se s tím opravdu nedá nic dělat? stojí to v garáži a stejně to rezne? to se mi ani nechce věřit
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
zastavaman
Site Admin


Založen: 13.2.2007
Příspěvky: 116

PříspěvekZaslal: so duben 07, 2007 11:29 am    Předmět: Citovat

řekl bych, že se s tim fakt nic jinýho než nechat to reznout dělat nedá - krom koupě novejch dvěří

ono tomu kupříklad ani prospěje, když se s tim na podzim projedeš po suchý silnici na kterou už ale předtim solili a pak to neumeješ - sůl si hezky přes zimu udělá svý
_________________
Zastava navždy a ještě déle!
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
kofejn



Založen: 3.4.2007
Příspěvky: 15
Bydliště: Kutnohorsko

PříspěvekZaslal: út duben 10, 2007 11:38 am    Předmět: Citovat

Tak jsem včera nakouk pod auto a rez je na víc místech a ne jen na předních blatníkách. Koupil jsem nový vzduchový filtr a ptal se i na blatníky. Překvapilo mě, že se dají ještě sehnat nové - 1650 Kč a plechových i jiných dílů je docela dost.
Na Shellku rozhodně jezdit nebudu, budu jezdit na naturál běžný a možná někdy koupím aditivum Cool.
_________________
Nový majitel "fárokáry". Vše je původní, 61000km při koupi, r.v. 1978.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
ondro



Založen: 18.2.2007
Příspěvky: 40
Bydliště: detva(SR)

PříspěvekZaslal: pá červen 22, 2007 8:44 pm    Předmět: Citovat

preboha to kde si zohnal tie blatniky a ine veci???to by am hrozne zaujmalo
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
kofejn



Založen: 3.4.2007
Příspěvky: 15
Bydliště: Kutnohorsko

PříspěvekZaslal: pá červen 22, 2007 8:59 pm    Předmět: Citovat

ondro napsal:
preboha to kde si zohnal tie blatniky a ine veci???to by am hrozne zaujmalo

Normálně jsem se zeptal v náší vesničce střediskový Wink . Prodavači mají online přístup do nějakého skladu, a listují v položkách. Do druhého dne nebo i odpoledne(objednávám-li ráno) součástku dovezou Cool . Můžu se zeptat, z kterého skladu vozí, ale tuším že z Kolína.

Konečně jsem si zjistil, kolik mi fárokára papká a vyšlo to na 6,3l silně neúsporné jízdy na hory a zpět. Byl jsem příjemně překvapen Laughing . Je pravda, že po městě jízdy moc nebylo.
_________________
Nový majitel "fárokáry". Vše je původní, 61000km při koupi, r.v. 1978.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
ondro



Založen: 18.2.2007
Příspěvky: 40
Bydliště: detva(SR)

PříspěvekZaslal: so červen 23, 2007 9:11 am    Předmět: Citovat

tak k takej spotrebe gratulujem...nase auto konecne zmudrelo, takze ziadne vazne poruchy, akurat odisiel bowden na rucnej brzde, ale to je malickost..pravdepodobne sa auto ide striekat, a bude asi tmavo cervene s strieborno-ciernymi diskami...
este jeden dotaz:daju sa kupit na zastavu plynove piesty ktore drzia piate dvere?treba original na zastavu, alebo stacia aj dake univerzalne??
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
zastavaman
Site Admin


Založen: 13.2.2007
Příspěvky: 116

PříspěvekZaslal: po červen 25, 2007 1:48 pm    Předmět: Citovat

ty vzpěry by mě taky zajímaly, ale imho páč je to fiat a žigul je taky fiat, tak bych se kouk po žiguláckejch...
_________________
Zastava navždy a ještě déle!
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
ondro



Založen: 18.2.2007
Příspěvky: 40
Bydliště: detva(SR)

PříspěvekZaslal: út červen 26, 2007 8:45 pm    Předmět: Citovat

a este jeden dotaz:co vravite nato, ze by sa dal do zastavy motor+prevodovka z fiata ritmo?
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
zastavaman
Site Admin


Založen: 13.2.2007
Příspěvky: 116

PříspěvekZaslal: st červen 27, 2007 8:18 am    Předmět: Citovat

co vim, tak převodovka se tam s nějakejma úprava nacpat dá, motor netušim, podle mě záleží hlavně na tom, jestli má stejný úchyty v kastli, o čemž pochybuju - ale to neni nic neřešitelnýho
_________________
Zastava navždy a ještě déle!
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
ondro



Založen: 18.2.2007
Příspěvky: 40
Bydliště: detva(SR)

PříspěvekZaslal: st červen 27, 2007 11:34 am    Předmět: Citovat

ale to by nebolo treba aj dake povolenie o prestavbe auta?
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Igor



Založen: 15.2.2007
Příspěvky: 33
Bydliště: Vyškov

PříspěvekZaslal: st červen 27, 2007 9:06 pm    Předmět: Citovat

Nebylo by třeba úprav, páč ty motory z ritma vypadají naprostro stejně. Krom samozřejmě dvouvaček typu 105 TC a tak dál...
Jinak ritmo bylo přece nástupce 128, takže zdědilo nejenom motor 1116ccm, ale i nápravy a pod. (samozřejmě s drobnými upravami).
Takže jedinej problém bys měl s typem motoru, kterej je vylitej společně s blokem motoru na jeho boku - u výfukového potrubí - na to bys musel nějak vyzrát - např. ho odbrousit a vymluvit se, že nevíš kde je, nebo ho nějak modelářsky předělat - ritmo má označení FIAT 138 A..... a Zastava má 128 A...(064) a pod. takže předělat trojku na dvojku a zanýst to pak olejem, bordelem a pod.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
ondro



Založen: 18.2.2007
Příspěvky: 40
Bydliště: detva(SR)

PříspěvekZaslal: čt červen 28, 2007 12:30 pm    Předmět: Citovat

a nejaka legalna cesta by nebola?
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra ZASTAVA.CZ -> O Zastavě, Fiatech a věcech kolem Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku 1, 2  Další
Strana 1 z 2

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Český překlad phpBB Czech - www.phpbbcz.com